piątek, 23 listopada 2012

Emily.

Emily

Friday 7 August

Bonjour France Vacances! Resort, nr Bordeaux. France



'Ooh, hello,' said Katie loudly, tossing her hair like a frisky Shetland pony. 'What do we have here?'
It was day four of our jolly family vacances but the first day here, at Butlins de la Mer. We'd stopped off at Cecile and Ed's (friends of Mum's and Dad's) place in Lyon for a couple of days and Katie and I had done pretty good job of avoiding each other. Helped by the fact that Cecile's nineteen-year-old son Fabien had been shagging her in his bedroom most of the time. James isn't much better company, but at least I can hit him whenever he opens his mouth.
So now Katie and I were tolerating a rare moment of occupying the same proximity, sitting on the mound of decorative rocks outside our chalet, watching a family arriving, climbing the steps up to theirs. A fit boy with dark curly hair and long brown limbs was carrying a lilo and a huge rucksack. Katie leaned back on her arms, pushing her legs into a position where they looked longer and thinner than they actually are.
The boy carried on up the steps. He didn't seem to have heard her, didn't even glance at her. Bad luck, Katie.
'Hey,' she said sharply. 'Are you deaf and blind or something?'
He stopped, and looked down at her. 'What?'
'Forget it,' said Katie, getting up and brushing grit off her arse. 'Loser.' She clambered haughtily down the rocks to the beach.
'Charming.' He looked at me, did a double take, and raised his eyebrows. 'Jesus. There's two of you?'
I lauged for the first time in about four days. 'Ignore her,' I said, extending my hand. 'We are so not identical. My name's Emily.'
'Josh.' He was luscious, I'd give him that. Katie'd totally blown it with her fucking hissy fit. He looked back at her, striding angrily across the sand.
'Does you sister know she's got her mini skirt tucked into her thongs?' he said.
I liked him already. 'Oh, she knows all right,' I said as my mother came out of our chalet, beaming like a heteroseeking satellite. I stood up quickly. 'Better go, maybe see you later.' I skipped past Mum who was no doubt already planning her wedding outfit.
'Defenitely,' said Josh. 'Later Emily.'

'So?' said Mum as we all sat down for our dinner. 'You've made a new friend then, sweetheart?" Fair play to her, she'd managed to restrain herself for a whole hour while she was getting the food ready.
'What? Who?' I said, innocently. I ate a mouthful of lamb chop.
'The boy. Josh isit? He's very handsome.'
'Oh, him.' I reached across for the red wine to pour myself another glass. 'Yes Mum, he's really good-looking. I think Katie wants him, though. Right Katie?'
'No way,' Katie snarled, pushing her food round her plate. 'Pretty boys like that are not my type.'
Like fuck they aren't.
'Mine neither,' I said, looking pointedly at Mum. 'Obviously.'
Mum rolled her eyes and gave me a totally infuriating 'We'll see' smirk.
'Oh, you could do a lot worse,' she said. 'Both of you.' She started collecting up the plates and carried them over to the kitchen counter. 'Anyone for apple tart?'
Here we go.
'HELLO? I'm GAY,' I hissed loudly.
'Whatever you say, darling!' trilled Mum, doing out helpings of tart.
Jesus. I preferred Angry Denial. A whole two weeks of this shit.
'No dessert for me,' I said, grabbing my phone. 'I've got a call to make.'
I sashayed past Mum, who pusred her lips, desperate to have the last word.
'Yeah,' said Katie. 'None for me either. Got to watch my fabulous figure.'
'Even if no one else is,' I quipped. I made quickly for the bedroom, slamming the door in Katie's face as she got there.
'Fucking muff-munching bitch,' she said, rattling the handle aggressively.
I let her in after five minutes of rattling and door-beating, and decided to call Naomi from somewhere more private. The beacg would do. I left Katie trussing herself up like Jordan's little sister. False eyelashes, cement mix foundation, skirt up to her fanny. But what did I kno. She'd no doubt find some moron to have sex with her. I didn't imagine they'd be that fussy down at 'Foam Nite'-the village disco organised by the holiday reps. I'd rather have killed myslef than attend that little gathering.
It was a clear night as I walked down to the beach. Sky turning darker and darker blue. The stars were starting to come out. I lay on the sand, looked up at them and thought about Naomi. I missed her like hell. I checked the time on my phone: not too late to call. She answered immediately.
'Hey lover.' It was so goog to hear her voice I could have cried.
'Hey you. How's it going?' I said.
'Oh, you know. Amazing. Watching Mum and her boyfriend totally loved up really can't be underedtimated as a form of awesome enetertainment. I never knew just how stimulating it is watching two old desperados pawing each other every second of the fucking day.'
'Fuck, honey. That's evil.'
'Yeah. It's shit. But tonight was always going to be a bit shit.' She sighed. 'How about you?'
'Same. Going out of my mind. Mum's already tried to set me up with a boy.'
'Oh, Jesus. Who?'
'Just a kid who's got a chalet next door. Seems OK actually.'
Silence.
'Though, obviously I am not interested.'
'Whatever. Think I care?'
'I should fucking well hope so!'
I knew she was smiling, though she didn't answer.
'I wish you were here with me right now, on this beach, looking up at the stars,' I said.
Naomi groaned. 'Me too. I can't stop thinking about us in my bed.'
'I know.' I hesitated. 'Remind me...What were we doing in your bed?'
'Well...' Naomi began, but then I heard footsteps behind me.
'Fuck, someone's coming,' I hissed down the phone. 'I'll call you back.'
I turned around to have a go at whoever was creeping up on me. It was Josh.
'What are you, some kind of perv?' I said, looking up at him. I couldn't see much in the darkness, but I could tell that he was smirking.
'Um, no,' he said. 'I'm someone with ears. There's no breeze: sound travels.'
'Right.' I stared at him, clutching my phone.
'Right. Well. Sorry. I'll leave you to it,' he said. He trudged off up the beach.
I felt a bit bad.
'Hey?' I called after him. 'If you're not doing anything tomorrow...Maybe we could, you know, hang out or something?'
Josh grinned. 'Sure,' he said, walking backwards now. 'I'd like that. Just give us a knock.'
'Excellent.' I gave a cheery little wave.
I watched until I saw him go into his chalet then picked up my phone and pressed redial.
'Hey you,' I said. 'I was worried you might have gone to sleep.'
'No chance. Not when I'm thinkig about undressing you.'
'Yeah?'
'You've got your white cotton knickers on, and I'm kissing you up the insides of your lovely thighs...'
'Should I take my knickers off?'
'No...I'm doing that. Then I'm going to move further up...Slowly at first then...'
'Faster,' I said breathlessly. 'Do it faster.'
'You love that,' she said.
'I fucking love it. Can you see my tits?'
'Yes, and you're touching them...your nipples are hard. And I'm rubbing myself up and down your thigh.'
'Jesus...' My heartbeat was skipping, increasing. I had my hand down inside my knickers, my fingers probing as I imagined they were Naomi's tounge. 'I'm going to come,' I said breathlessly. 'I want to kiss you-'
With a euphoric rush I came, one hand trembling clutching the phone to my ear.
'I love you,' I said, at the same time as Naomi. 'I love you so much.'

__________________________________


Emily

Piątek 7 Sierpnia

Dzień dobry francuskie wakacje! Miejscowość, nr Bordeaux, Francja


'Ooh, cześć,' powiedziała głośno Katie, potrząsając włosami jak rozbrykany szetlandzki kucyk. 'Co my tutaj mamy?'
Był to czwarty dzień naszych wesołych, rodzinnych wakacji, ale pierwszy tutaj, na Butlins de la Mer. Zatrzymaliśmy się u Cecile i Eda (przyjaciele mamy i taty) w Lionie, na kilka dni, a Katie i ja całkiem nieźle radziłyśmy sobie z unikaniem się nawzajem. Pomagał fakt, że dziewiętnastoletni syn Cecile, Fabien pieprzył Katie w swojej sypialni przez większość czasu. James nie jest lepszym towarzystwem, ale przynajmniej mogę go walnąć kiedy tylko otwiera buzię.
Więc teraz Katie i ja tolerowałyśmy rzadki moment okupacji  swojego towarzystwa, siedząc na kopcu dekoracyjnych skał na zewnątrz naszego domku, obserwując przyjeżdżające rodziny, wspinające się do swoich domków. Szczupły chłopak z ciemnymi, kręconymi włosami i długimi, brązowymi kończynami niósł materac do pływania i wielki plecak. Katie oparła się na ręce, układając nogi w pozycji, w której wyglądały na dłuższe i szczuplejsze niż są w rzeczywistości.
Chłopak wspinał się po schodach. Wydawał się jej nie słyszeć, nawet na nią nie zerknął. Co za pech, Katie.
'Hej,' powiedziała ostro. 'Jesteś głuchy i ślepy czy coś?'
Zatrzymał się i spojrzał na nią. 'Co?'
'Nieważne, zapomnij,' powiedziała Katie, wstając i otrzepując piasek z tyłka. 'Frajer.' Zeszła wyniośle ze skał na plażę.
'Uroczo.' Spojrzał na mnie, zamrugał oczami i podniósł brwi. 'Jezu. Jest was dwie?'
Zaśmiałam się po raz pierwszy w ciągu czterech dni. 'Ignoruj ją,' powiedziałam, wyciągając dłoń. 'Nie jesteśmy takie identyczne. Mam na imię Emily.'
'Josh.' Był atrakcyjny, musiałam mu to przyznać. Katie totalnie to spieprzyła tym swoim pieprzonym syczącym napadem. Obejrzał się na nią, maszerującą groźne poprzez piasek.
'Czy twoja siostra wie, że ma swoją mini wetkniętą za stringi?' zapytał.
Od razu go polubiłam. 'Oh, wie o tym doskonale,' powiedziałam w momencie, kiedy moja mama wyszła z naszego domku, rozpromieniona jak hetero-namierzająca satelita. Szybko wstałam. 'Lepiej już idź, może zobaczymy się potem.' Minęłam szybko mamę, która bez wątpienia była w trakcie planowania swojego ślubnego stroju.
'Definitywnie,' powiedział Josh. 'Na razie Emily.'

'Więc?' powiedziała mama, kiedy usiedliśmy do obiadu. 'Masz nowego przyjaciela, kochanie?' punkt dla niej, powstrzymywała się się przez całą godzinę, kiedy przygotowywała jedzenie.
'Co? Kto?' powiedziałam niewinnie. Jadłam kawałek kotleta jagnięcego.
'Ten chłopak. Josh, tak? Jest bardzo przystojny.'
'Oh, on.' sięgnęłam po czerwone wino, żeby nalać sobie kolejną szklankę. 'Tak mamo, naprawdę dobrze wygląda. Myślę, że Katie go chce, niestety. Prawda, Katie?'
'W żadnym wypadku,' warknęła Katie, upychając jedzenie na talerz. 'Ładni chłopcy jak on, nie są w moim typie.'
No pewnie kurwa, że nie. 
'W moim też nie,' powiedziałam patrząc dobitnie na mamę. 'Oczywiście.'
Mama przewróciła oczami i obdarzyła mnie totalnie denerwującym 'zobaczymy' uśmieszkiem.
'Oh, mogłyście cie to wymyślić o wiele gorzej,' powiedziała 'Wy obie.' zaczęła zbierać talerze i zaniosła je do kuchni. 'Ktoś chętny na tartę jabłkową?'
I znów się zaczyna.
'PRZEPRASZAM? Jestem HOMO,' syknęłam głośno.
'Jak sobie chcesz, kochanie!' zaćwierkała mama, krojąc tartę.
Jezu. Już wolę Angry Denial. Całe dwa tygodnie tego gówna.
'Nie chcę deseru,' powiedziałam, biorąc mój telefon. 'Mam połączenie do wykonania.'
Minęłam dumnie mamę, która ściągnęła usta, zdesperowana, żeby mieć swoje ostatnie słowo.
'Tak,' powiedziała Katie. 'Ja też nie chcę. Muszę obejrzeć moją cudowną figurę.'
'Nawet jeśli nikt inny tego nie chce,' zażartowałam. Przemknęłam szybko do sypialni, trzaskając drzwiami prosto przed twarzą Katie, kiedy tam dotarła.
'Jebana lesbijska suka,' powiedziała, szarpiąc agresywnie za klamkę.
Wpuściłam ją po pięciu minutach walenia w drzwi i zdecydowałam się zadzwonić do Naomi z bardziej prywatnego miejsca. Plaża się nadawała. Zostawiłam Katie, ściskającą się jak młodsza siostra Jordana. Sztuczne rzęsy, cementowa mieszanka podkładu, spódnica podciągnięta pod dupę. Ale co ja tam wiedziałam. Bez wątpienia nie będzie miała problemu ze znalezieniem kogoś chętnego do uprawiania z nią seksu. Nie wyobrażałam sobie, że będą wybredni w stosunku do 'Foam Nite' - wiejskiej dyskoteki organizowanej w czasie wakacji. Prędzej bym się zabiła niż uczestniczyła w tym małym zgromadzeniu.
Była czysta noc kiedy szłam w dół plaży. Niebo robiło się coraz ciemniej. Gwiazdy zaczynały się pojawiać. Położyłam się na piasku, patrząc na nie i myśląc o Naomi. Cholernie za nią tęskniłam. Sprawdziłam czas na telefonie: nie za późno, żeby zadzwonić. Od razu odebrała.
'Hej kochanie.' było tak dobrze usłyszeć jej głos. Prawie się rozpłakałam.
'Hej Ty. Jak leci?' zapytałam.
'Oh, no wiesz. Cudownie. Obserwowanie mamy i jej chłopaka totalnie zakochanych nie może być niedocenioną formą rozrywki.  Nie wiedziałam jak bardzo stymulujące jest oglądanie dwóch starych desperatów, obłapiających się w każdej sekundzie pierdolonego dnia.'
'Kurwa, skarbie. To okropne.'
'Taa, jest gównianie. Ale ten wieczór od początku zapowiadał się do dupy.' westchnęła. 'A co u Ciebie?'
'To samo. Odchodzę od zmysłów. Mama już próbowała mnie wyswatać z chłopakiem.'
'Oh, Jezu. Z kim?'
'Tylko dzieciak, który ma domek obok nas. W sumie wydaje się ok.'
Cisza.
'Niestety, oczywiście nie jestem zainteresowana.'
'Wszystko jedno. Myślisz, że mnie to obchodzi?'
'Mam kurwa nadzieję!'
Wiedziałam, że się uśmiechała pomimo braku odpowiedzi.
'Marzę, żebyś tu była ze mną, na tej plaży, patrząc w górę na gwiazdy.' powiedziała.
Naomi jęknęła. 'Ja też. Nie mogę przestać myśleć o nas, w moim łóżku.'
'Wiem.' Zawahałam się. 'Przypomnij mi...Co robiłyśmy w Twoim łóżku?'
'Więc..' zaczęła Naomi, ale potem usłyszałam kroki za sobą.
'Kurwa, ktoś idzie,' syknęłam do telefonu. 'Oddzwonię.'
Odwróciłam się, żeby zobaczyć kto się do mnie zakradał. To był Josh.
'Jesteś jakimś zbokiem?' powiedziałam, podnosząc na niego wzrok. Nie widziałam za wiele w ciemnościach, ale mogłam stwierdzić, że się wymuszenie uśmiecha.
'Um, nie,' powiedział. 'Jestem kimś z uszami. Nie ma wiatru, dźwięk się rozchodzi.'
'Racja.' gapiłam się na niego, ściskajac telefon.
'Racja. Cóż. Przepraszam. Zostawię Cię,' powiedział. Mozolnie ruszył w górę plaży.
Poczułam się troszkę źle.
'Hej?' Zawołałam za nim. 'Jeśli nie robisz nic jutro...Może moglibyśmy, no wiesz, powłóczyć się razem czy coś?'
Josh uśmiechnął się szeroko. 'Jasne,' powiedział, idąc teraz tyłem. 'Jestem za. Po prostu do nas zapukaj.'
'Wspaniale.' pomachałam wesoło.
Obserwowałam go, dopóki nie zobaczyłam jak wchodzi do domku, potem podniosłam telefon i wcisnęłam ponowne wybieranie numeru.
'Hej,' powiedziałam. 'Martwiłam się, że mogłaś już pójść spać.'
'Nie ma szans. Nie, kiedy myślę o rozebranej Tobie.'
'Tak?'
'Masz na sobie swoje białe, bawełniane figi, a ja całuję wewnętrzną stronę Twoich uroczych ud...'
'Czy powinnam zdjąć moje figi?'
'Nie...ja to robię. Potem posuwam się do góry....na początku powoli...'
'Szybciej,' powiedziałam nie mogąc złapać tchu. 'Rób to szybciej.'
'Uwielbiasz to,' powiedziała.
'Ja to kurwa kocham. Widzisz moje cycki?'
'Tak, i dotykasz ich, twoje sutki są twarde. Ja poruszam się w górę i dół, między Twoimi udami.'
'Jezu...' Mój puls przyspieszył zaskakująco. Miałam rękę wewnątrz moich fig, moje palce działały, kiedy wyobrażałam sobie, że to język Naomi. 'Zaraz dojdę,' powiedziałam dysząc. 'Chcę Cię pocałować-'
Z euforycznym pośpiechem doszłam, jedną, trzęsącą się ręką przyciskałam telefon do ucha.
'Kocham Cię,' powiedziałam, w tym samym czasie co Naomi. 'Tak bardzo Cię kocham.'
________________________

WYBACZCIE. Obiecałam rozdział w środę, ale niestety nie wyrobiłam się, nie miałam czasu :(
kolejny nie wiem jeszcze kiedy, w weekend będę trochę zalatana, ale myślę, że do poniedziałku mi się uda, może wcześniej.


3 komentarze:

  1. świetny rozdział :D jak zawsze xD

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny rozdział!
    natchnęłam sie tutaj przypadkiem, ale bardzo spodobał mi się Twój blog. Liczę na Twoje odwiedziny!


    natka-tymbarkoholiczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń